2016. március 26., szombat

4. Fejezet: Távoztam a Blair házból

                                                                         Alison

Itt ragadtam, mert Harry felráncigált a "szobánkba" én leültem az ágyba, mert elkezdtem sírdogálni.
Nem hiszem el, elrabolt és fogságban tart, plusz még bánt is. Mellém ült és elkezdte simogatni a combomat, de ami még furcsább, hogy még jól is esett. Nem szóltam hozzá, abba is hagytam a sírást.
-Hol van a mosdó? "Kérdeztem halkan, jelen pillanatban nem mertem hangosan beszélni. Harry zöld szemeivel rám pillantott és a mosdó felé mutatott. A mosdóba igyekeztem, amint oda értem tükörbe néztem. Ez én vagyok és látom magamat. Barna fürtös hajam van, és barna szemeim. Egy fehér póló van rajtam és egy fekete nadrág. Harry belépett az ajtón és végig mért, de a szeme persze a fenekemen akadt meg. Hát komolyan nem értem, ezt a férfit.
Alison
-Eszméletlen segged van! "Mondta miközben rágcsálta a száját. Közeledett felém, de én nem tudtam hátrálni, mert a csapba ütköztem. Nagyon közel volt hozzám, szinte a testünk össze simult. Rápillantottam, de nem a legszebb nézésemmel, de ő ezt egy mosollyal díjazta. Ellöktem magamtól az ágyba feküdtem és a fejemet eltakartam, az ágy besüppedt amikor mellém dőlt, és simogatni kezdte a combom. Harryhez fordultam és kérdőn néztem rá.

                                                                                           Harry

Kérdőn pillantott rám. Nem tudom meddig tudom fékezni magamat. Ennyire akaratos és makacs velem, nem ehhez vagyok szokva. Nekem mindenki engedelmeskedik és mindig az enyém az utolsó szó. De ő lökdös és szökik plusz szemtelenül vissza válaszolgat nekem. Eszméletlen egy nő! Igazából nem is tudom, hogy miért akarom magamnak. Talán azért, mert szép csinos?. Nem! Azért mert vak volt és segíteni akartam neki?  NEM! Ő egy nagyon gazdag lány akinek az apja befolyásos üzlet ember, és én tudom a múltját. Nehogy félre értés legyen nem kihasználni akarom ezt a helyzetet, a lányban is megfogott valami. Amikor megláttam az apjával egy kávézóban, már akkor tudtam, hogy az enyém lesz. Az apja sejtheti, hogy nálam lehet, mert megmondtam neki, hogy egy napon a lánya az enyém lesz..

                                                                       Visszaemlékezés

-Styles, fejezd be a lányomat ne keverd bele! Ő még 8 éves te meg 17! 
-Nem a kor számít. De ha 15 éves lesz elfogom venni tőled, mert te is elvettél tőlem egy fontos személyt.
-Harry, nem öltem meg, hanem egy helyre rejtettem. "Egy helyre, de most komolyan? Mit képzel magáról attól még, hogy 17 éves vagyok, de még hülye sem! 
-Igen? Én is egy helyre fogom rejteni, és velem lesz élete végéig. "Ezzel a mondattal hátat fordítottam neki, és a kocsimba ülve távoztam a Blair házból" 

                                                                           Visszaemlékezés VÉGE

Még mindig a fülembe csengnek ez a beszélgetés Alison apjával. Ez egy bosszú lenne? Igen. Ő is érezze át ezt az érzést amikor valakitől egy szeretett személyt vesznek tőle el! Tudom ő se bántotta akit elvett tőlem, tiszteletben is fogom tartani, ezért én se bántom majd Alisont! Alison mellettem feküdt, és a haját birizgáltam. Milyen nagy lett amikor utoljára láttam babázott. Nem is tudom mi lesz tényleg ha egyszer begerjedek tőle. Eszembe jutottak a régebbi történések, amikor láttam meztelenül. Egy halk nevetés tört fel benne, mert még az ablakot becsapta. Alison kérdőn nézett rám, hogy miért nevetek.
-Emlékszel amikor meztelenül láttalak az ablakból? - Kérdeztem nevetve, de ő zavarában a párnába fúrta a fejét. Ilyenkor nagyon feltudnám falni, de még nem lehet. Még nem 15 éves csak, majd ha 16 éves lesz.

                                                                                   Alison

Teljesen zavarba hozott! Nem tudom mit csináljak zavaromban, és tényleg látott meztelenül az ablakból. Csak is én lehetek ilyen hülye aki nyitott ablaknál öltözik. Nem tudom hány órája vagyok itt, de már kezdek tőle besokallni, nem csak perverz, de szemtelen is. Egy kérdés is felmerül bennem, miért pont engem akar?  Harrynek megcsörrent a telefonja, és kiment a szobából, így alkalmam lett kutakodni az Ő szobájában! Elkezdtem a fiókban kutakodni nem találtam semmit, csak óvszert, és síkosított. Fogalmam sincs mire kell neki, sőt azt sem tudom mik ezek!  Inkább benéztem az ágy alá ott egy doboz volt felraktam az ágyra, és kinyitottam. Versek egy csomó vers, ÉS AZ ÉN ADATAIM, plusz képek rólam. Figyelt, kicsi korom óta. Akkor ő ismer, és tud rólam mindent. De ő vajon kicsoda, hogy a személyes adataimat megtudta? De olyan aranyos ennyi verset írt nekem, soha senki nem csinált nekem ilyeneket! Hallottam Harry lépteit így mindent vissza pakoltam a dobozba és az ágy alá raktam, amikor nyitódott az ajtó gyorsan felkaptam a fejem.
-Mit csináltál? -Kérdezte felhúzott szemöldökkel. Zavaromban eltakartam a fejem, és beharaptam a számat!
-Semmit.. -Mondom halkan.. Közeledett felém, az ágyra taszított, és elkezdte csókolgatni a nyakamat.

Alison nem mondhatod el neki, nem , nem , nem.. Úristen, kiakarja szedni belőlem. Nem bírom, szívja a nyakamat!

-MOND EL MIT CSINÁLTÁL


Sziasztok itt van a 4. fejezet! Hát a The Vampire blogomon gondolkozok, sőt még a Blind Girl-en, hogy befejezem, mert nem látom, hogy tetszene nektek, mert csak 3-4 ember ír. De annak a 3-4 embernek is nagyon örülök, hogy ír nekem, nagyon sokat jelent nekem. Szóval kicsit gondolkozom és lehet szavazásra hozom, hogy folytassam-e !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése